FAQ – Veelgestelde Vragen

Please note: We explicitly do not represent any social network and we are in no way affiliated to the platforms that our marketing service offers are about.

1. Wanneer wordt mijn bestelling verwerkt?

Wanneer een bestelling wordt geplaatst voor 16:00 op een doordeweekse dag, zullen wij altijd deze bestelling nog dezelfde dag verwerken. In ongeveer 90% van de gevallen zul je binnen 24 uur een stijging zien. Dringende bestellingen zoals Likes voor berichten of Foto’s e.d. krijgen een hogere prioriteit, zodat deze standaard binnen kortere tijd zullen beginnen. In de weekenden en voor YouTube views duurt het 1 – 2 dagen voordat de resultaten zichtbaar zijn. In uitzonderlijke gevallen kan het tot drie werkdagen duren, echter komt dit zelden voor. De tijdsduur van de dienst op een bepaalde productsite is geldig vanaf het begin van de stijging.

2. Werken bestellingen als een abonnement?

Nee. Je moet slechts één maal betalen. Er zijn geen meervoudige bestellingen.

3. Moet ik logingegevens opgeven?

Nee. Wij vereisen nooit een wachtwoord, adminstatus of dergelijke.

4. Zal mijn account niet worden geblokkeerd, verwijderd of soortgelijk?

Nee. Wij zijn actief in Social Media-diensten sinds 2010 en hebben zodoende een grote schat aan ervaring opgedaan. In al deze jaren hebben wij nog geen enkele klacht ontvangen over de verwijdering van een site van meer dan duizend klanten. Bovendien hebben wij nooit een probleem met Twitter, Google Plus, Instagram en Pinterest. Soms worden op YouTube video’s verwijderd, vooral sinds de lente van 2014. Echter, wij hebben een methode waarmee wij op een absoluut veilige manier video views kunnen geven (alhoewel dit wel vergelijkbaar langzamer gaat). Als jij tevreden bent met een maximum van 2.000 views per video per dag, dan zijn wij de parter voor absolute zekerheid. Wij zijn altijd voorzichtig met de interventies van derde partijen en garanderen zodoende altijd de hoogst mogelijk veiligheid voor jouw social mediasite en tot op de dag van vandaag zijn wij daarin succesvol.

5. Is het gebruik van deze soort dienst legaal?

Het kopen van Likes, Volgers, Abonnees enz. wordt, zover wij kunnen zien, vooralsnog gezien als legaal, ongevaarlijk en onschadelijk. Voor elke vorm van een stem, competitie e.d. geldt dit niet en daarom zullen wij bestellingen van een dergelijke aard altijd weigeren.

6. Kunnen derde partijen zien dat een Social Media-dienstverlener is gebruikt? Hoe discreet is dit proces over het algemeen?

Voor jouw social media-aanwezigheid – zij het een fansite, YouTube-kanaal of een ander netwerk – geldt over het algemeen dat er niet te zien is wie jouw site heeft geliket en is dit niet zichtbaar voor derde partijen. Echter, natuurlijk geldt dit niet voor alle netwerken. Over het algemeen bieden wij graag de hoogst mogelijke discretie en zullen wij jouw link nooit onder welke toestand dan ook gebruiken als voorbeeld of deze doorgeven aan een derde partij. Desalniettemin sluit dit niet uit dat bij een nadere inspectie het gebruik van onze dienst kan opvallen. Vooral wanneer de stijging onnatuurlijk snel is wanneer, bijvoorbeeld, onze optie ‘dagelijkse limiet’ niet wordt gebruikt. Voor andere vragen of bijzonderheden kun je ook direct contact met ons opnemen.

7. Is er een niet-goed-geld-teruggarantie voor mijn aankoop?

Ja. Voor ons is het logisch dat geld moet worden teruggestort wanneer een verwachte dienst niet kan worden geleverd. Wij bieden alleen diensten waarvan wij zeker zijn dat wij deze naar wens kunnen leveren en gevallen van het tegenovergestelde zijn zeldzaam. Hetzelfde geldt wanneer slechts een deel van een dienst kan worden geleverd. Een proportionele compensatie zal worden gegeven in dit geval. Mocht je niet tevreden zijn met de kwaliteit van de dienst, vragen wij dat je direct contact met ons opneemt zodat wij de zaak onmiddellijk kunnen onderzoeken om een oplossing te vinden. Ongeacht het probleem zijn wij altijd geïnteresseerd in een discussie zodat het voor iedere betrokkene een eerlijke en fijne samenwerking is.

8. Is de levering van de bestelde hoeveelheid gegarandeerd?

Ja. De bestelde hoeveelheid zal hoe dan ook worden geleverd. Ons werkt eindigt pas wanneer de dienst volledig is uitgevoerd. In uitzonderlijke gevallen waarin dit niet mogelijk is, zul je natuurlijk een compensatie ontvangen.

9. Wanner begint de implementatie van de bestelde dienst?

Wij beginnen standaard met onze dienst binnen enkele uren na het ontvangen van de betaling, alhoewel het verwerken ervan in zeldzame gevallen tot drie werkdagen kan duren.

10. Kan ik een bestelling annuleren?

Het is mogelijk om een transactie te annuleren voordat het proces begint. Neem simpelweg contact met ons op, bij voorkeur via e-mail. Echter, nadat het proces is begonnen is er geen weg meer terug. In het geval dat een voortijdige beëindiging noodzakelijk is, kunnen wij natuurlijk een gedeeltelijke terugstorting bespreken.

11. Hoe wordt het succes van de dienst geverfieerd?

De verificatie van het succes van de dienst is de stijging op de Fansite van jouw video of kanaal. Om verwarring te voorkomen vragen wij dat je geen vergelijkbare dienst voor dezelfde site ergens anders bestelt. Voor de meeste van onze diensten waarbij Duitse gebruikers worden bemiddeld, gebruiken wij ook een intern traceersysteem voor nieuwe likes, views, enzovoorts.

12. Hebben de Fans ook interesse in de Fansite?

Een concrete interesse in de Fansite is aanvankelijk meestal niet van toepassing. Als jouw fansite interessante inhoud biedt, dan is het natuurlijk mogelijk dat de nieuwe gebruikers echt geïnteresseerd zullen raken in jouw site.

13. Wat wordt er niet gepromoot?

Wij behouden ons het recht voor om diensten te weigeren voor onder andere de volgende inhoud:

  • Politieke content (bv politieke partijen of politici)
  • Illegale, ongrwondwettelijke, geweldadige, weerzinwekkende en pornografische content 

  • Racisme, fascisme and speciesisme
  • Productbeoordelingen
  • Wedstrijden, stemmingen, contests
  • Gokken, wedden
  • Beledigende handelingen (bv. negatieve opmerkingen of “dislikes”)
  • Handel/beurzen, cryptovaluta, MLM/netwerkmarketing en dergelijke.
  • Farmaceutica en wapenindustrie
  • Na overleg: religieuze content

Bekijk voor meer informatie onze Algemene Voorwaarden.

14. Kan ik Facebook fans bestellen voor mijn privé-account?

Nee. Als je een privé-profiel hebt, kun je er geen fans voor ontvangen, alleen abonnees. Als alternatief kun je een fanpagina aanmaken, wat niet veel tijd kost. Je kunt gemakkelijke instructies vinden over hoe je dit doet op de volgende link.

15. Hoe kan ik abonnees toestaan voor mijn privé Facebook-account?

Deze instelling vind je onder ”vrienden” → potloodicoon → privacy-instellingen. Op deze manier zal het aantal abonnees ook zichtbaar zijn voor publiek.

16. Kan ik Facebook-abonnees kopen voor mijn fanpagina?

Nee. Facebook-abonnees zijn voor gewone Facebook-accounts die beheerd worden door personen. Als je een aankoop wilt doen voor jouw fanpagina, dien je Facebook-fanpagina likes of fans te kopen.

17. Kunnen jullie fans toevoegen aan elke Facebook-fanpagina?

Ja, met één uitzondering. Wij kunnen geen fans toevoegen aan fanpagina’s in de categorie ”Artiest/Band”. Echter is dit gemakkelijk opgelost. Om ons toe te staan jou snel van Facebook fans te voorzien, maak dan een kleine aanpassing: tijdens de dienst, verander alsjeblieft de categorie van de Facebook-pagina naar ”Mensen/Artiesten”. Je kunt deze instelling vinden onder ”Info”, waar het de eerst selecteerbare optie is. De knop ‘Wijzigen’ wordt getoond wanneer je er met je muis over beweegt. Als we de dienst eenmaal hebben geleverd, kun je natuurlijk terugschakelen naar je oorspronkelijke categorie.

18. Ik heb land- en/of leeftijdsbeperkingen voor mijn Facebook-pagina. Is dit een probleem wanneer ik fans wil kopen?

Ja. Gelieve een land- en/of leeftijdsbeperking te verwijderen gedurende deze dienst. Anders kunnen wij jouw bestelling niet leveren.

19. Moet ik mijn Facebook-account of bericht op ‘openbaar’ zetten?

Ja. Wij kunnen geen fans, likes of reacties leveren als jouw account of bericht op privé is ingesteld. Om ervoor te zorgen dat de afbeelding enz. geliket kan worden, moeten abonnees toegestaan worden, verander de instellingen van de afbeelding zelf naar openbaar en indien nodig, verander de privacy-instellingen. De eerste twee stappen zijn vaak voldoende.

20. Wat voor link is er nodig wanneer ik likes bestel voor mijn Facebook-bericht?

Wij hebben de directe link naar jouw bericht nodig. Als jij klikt op de datum van het bericht, zal er automatisch een nieuw venster verschijnen, waarin alleen jouw bericht en een nieuwe URL worden getoond. Als jij ons alleen een link geeft naar jouw profiel of fanpagina, zullen wij de likes over de meest recente berichten verspreiden..

21. Hoe snel kunnen jullie Facebook-evenementdeelnemers leveren?

Het duurt meestal 1-2 dagen om de bestelling in ons systeem op te nemen. Daarna duurt het zo lang als aangegeven op de productpagina. Over het algemeen raden we je aan om minimaal 10 dagen voor de datum van het evenement te kopen. Als je slechts enkele dagen voor het evenement koopt, is het waarschijnlijk dat wij jouw bestelling afslaan en een terugstorting van het betaalde bedrag doen. 

22. Moet de Facebook-evenementdeelnemerslijst openbaar zijn?

Niet noodzakelijk. Echter, wanneer de lijst niet openbaar is, hebben wij geen bewijs of de deelnemers naar wens zijn geleverd. Dit betekent ook dat je geen claim kunt indienen in het geval van leverproblemen. 

23. Zijn de YouTube views veilig?

Omdat de overgrote meerderheid van methoden een aanzienlijk risico met zich meedragen, werken wij alleen met geteste, betrouwbare partners. We hebben vrijwel nooit problemen gehad betreffende verwijderde video’s. Hoewel we geen 100% garantie kunnen beloven omdat we niet weten of views worden toegevoegd via derde partijen, hoef je je geen zorgen te maken over onze dienst. Wij stellen ook een dagelijks limiet in voor likes en reacties, zodat deze kunnen worden verdeeld over een bepaalde periode, wat betekent dat er in dit opzicht ook geen risico is.

24. Moet ik mijn Instagram-account instellen op openbaar?

Ja. Jouw account en afbeeldingen moeten zichtbaar zijn voor het publiek voordat wij verder kunnen met de dienst. Gelieve de instellingen te veranderen voordat je de bestelling uitvoert.

25. Welke link is nodig wanneer ik likes bestel voor mijn Instagramfoto?

Wij hebben de directe link naar jouw foto nodig. Als je klikt op een afbeelding, verschijnt er automatisch een pop-up, waarin alleen de afbeelding en een nieuwe URL worden getoond. Als jij alleen een link geeft naar jouw Instagram-account, zullen wij de likes verdelen over de meest recente berichten.

26. Moet mijn Google Plus-account openbaar zijn?

Ja. Anders kunnen wij niet beginnen met de Google Plus-volgerscampagne omdat het aantal volgers openbaar moet zijn. Gelieve dit te veranderen voordat je bestelt. Zo doe je dat:

– login op je Google Plus-pagina

– onderaan, onder ”personen” vind je de optie ”wijzigen”. – klik erop om een pop-upvenster te openen.

– selecteer ”toon mensen die mij hebben toegevoegd aan kringen” en klik op ”opslaan”.

27. Ik neem deel aan een competitie. Kan ik hier likes voor kopen om een betere kans te hebben om te winnen?

Nee. Zoals vermeld op onze aanbiedingenpagina, bieden wij geen likes voor wedstrijden, stemmen, en dergelijke. Wij kunnen in plaats daarvan likes bieden voor verschillende berichten of wij kunnen nieuwe fans bieden voor een Facebook-fanpagina. Bedankt voor je begrip.

28. Ik wil graag contact opnemen met de klantenservice. Hoe doe ik dat?

Je kunt ons simpelweg een e-mail sturen via contact@socialmediadaily.com. Zorg er wel voor dat je je volledige naam en bestellings-ID erin vermeldt. Op deze manier kunnen wij jouw bestelling bekijken en veel sneller een antwoord bieden.

29. Waarom moet ik mijn adres opgeven blij het plaatsen van een bestelling?

Wij zijn wettelijk verplicht om volledige gegevens op te nemen in de factuur. Om te voldoen aan de voorschriften stuur je ons het beste je volledige gegevens. Als je dit eenmaal hebt gedaan kun je je bestelling uitvoeren.